Torsdag

Godmorgon alla sömntutor!

Imorse skulle ju jag o Monica åkt till tandläkaren, precis när vi skulle gå kom lilla moni på att "-nemen jag har ju inget busskort?!" hahah så vi gick in igen. Precis då så ringde hennes tandläkare o sa att hon var tvungen att avboka tiden, så de var ju tur :). Så vi somnade om o vaknade för ungefär 2 timmar sen. Vaknade av att höra en överlycklig o skriiikande monica, ett brev från posten att hennes nya mobil hade kommit. Så idag e hon lycklig iaf. De är en likadan som min fast modellen nyare. Jag har en vit Nokia E71 , äääälskar den!:)


Tänkte visa ett par skor jag besällde förra veckan o lite kläder också men dom orkar jag inte visa hehe , paketet kommer nån gång i Maj, fett lång tid o vänta men de är ändå bara sommar kläder o om man kollar ut genom fönstret nu så ser sommarn vääääldigt långt bort! boo :( 
(har ett paket som ska komma nästa vecka också, älskar paket hihi)
 Ett par finfina sandaler från H&M.




Kommentarer
Postat av: Anonym

vill ha lite oftare uppdateringar

2010-03-08 @ 23:50:40
URL: http://isabelljulia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0