@ monica o bocky's place

Ligger i soffan nu hemma hos monica o bocky o hör när dom "tjaffsar" så jävla roliga o lyssna på hahahah.

Imorn blire o gå upp tidigt, sju står klockan på. Ska följa med moni till tandläkaren, som den lilla bebis hon e vågar hon inte gå själv så måste ju följa med o hålla henne i handen haha <3

Har inte så mycke mer att säga så nu kommer en rolig liten lista! :D

BRUKAR DU
Titta på dig själv i spegeln? - Jaa
Gnälla - Nej eller kanske ibland(typ alltid)
Skrika? - Nja
Sova? - Jaa men ibland har jag inte tid för sånt haha
Ha ångest? - Det är jag ganska bra på ja
Skada dig själv med flit? - Nej
Ta mediciner du inte borde ta? - Neej
Vilja dö? - Nej
Drömma mardrömmar? - Inte så ofta
Försöka vara annorlunda? - Alla är lika Alla är olika
Klä dig i svart? - Jaa
Gå till kyrkan? - Nee
Röka? - Fint väder
Ljuga? - Händer väll
Hata folk? - Om dom gjort något idiotiskt, ja
Lita på folk? - Om jag tycker att dom är värda att lita på

VEM
Saknar du? - mamme <3
Kysste dig sist? - haha jadu.. de va ett tag sen. minns inte 
Vill du kittla? - Monica!
Skrek du på sist? - Monica och bocky!
Vill du vara som? - hmm...
Sårade dig sist? - Hmm
Vill du bli galet full med? - Rebecka Kouya! Linn Ihatsu! Monica Sandoval! hihi
Gjorde dig riktigt glad senast? - toni haha "the fire rat"
Fick du sms från senast? - bocky
Ringde dig senast? - Mami
Är vackrast på jorden? - mina vänner o familjen :)

HAR DU
För många vänner? - Nej
Förföljelse mani? - Nej
Tvångstankar? - liiite
Någon fysisk sjukdom? - Nej
Någon skada? - Nej
Färgat håret? - Ja
Brutit några ben? - Nej
Kört förmånga på en cykel? - ingen haha
Några piercings? - Nej
Egen dator? - Ja
Bra självförtroende? - Ibland
Kysst någon? - Ja
Tagit naken bilder? - hemliis
Sagt jag älskar dig till någon idag? - ja :)
Bjudit ut någon? - inte på dejt
Varit kär? - Jaa
Stulit någonting? - höhö ja
Lämnat landet? - aa
Tuttat eld på nått? - Ja
Gjort något olagligt? - Ja
Snackat med den du kysste senast? - Jaa

HUR
Svarar du i telefonen? - Hallå eller hemma hej de är catalina :)
Fördriver du tiden? - Är med mina vänner, missbrukar musik, sover
Mycket pengar har du? - Jag vet inte har väl någon krona någonstans
Ofta diskar du? - Hmm ibland ofta. Men detta ibland kommer inte ofta
Ofta städar du? - Har du sett mitt rum? haha
Många stör du dig på? - Jag vet inte.
Ofta träffar du din familj? - Varje dag typ

NÄR
Var du på toa senast?  - för någon timme sen
Åt du senast? - typ 2-3 timmar sen
Ska du sova? - När jag blir trött
Vill du ha barn? - När jag känner för det
Kramade du någon senast? - Today
Skrattade du senast? - Några minuter sen :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0