"Jag och Isabell genom tiderna"

Sitter i sängen o msn pratar med isabell som jag ska träffa imorgon :)
Har vart hemma från skolan idag för jag vart jätte förskyld o då tänker ni" ofta man stannar hemma för man e förskyld" eeh aa om man heter catalina vargas o har astma så gör man. Kunde knappt andas igår, min inhalator var min bäste vän, tumme upp för de. Jag har typ världens tråkigaste blogg så nu kommer massa finfina bilder på - Mig o kissen från -07 till-10 ;) look and smile...
07-08
 suddig o fin Isabell, Katrin o kycklingCatta

 söt tjej :)

 hahah herreguud, fulaste bilden jag sett på länge

 mums
 shnyggingar
 blondes have more fun!

 Isabell ritade mig o miriam :P
 grr, på älvsjömässan
 Jenna o Isa , Dom vann faktskt tävlingen haha eller kom typ 3a iaf :D
 Isse o Jag
 hahahhah, hej dubbelhaka
 natt promenaden till viktor :)

 love
 Fina skolfotot i nian :D haha   Isabell,Jag,Jenna o Linni
Kissen skakar loss på klassresan i nian :P
 mina bästa babes , isa o jenna.
 vilda partykvällar i enhörna hahhah
 Eld kvinnan
 mumsfillibabba
 :D
 Älskar den här bilden! :D
 fina tjejen! :D
 kisse med mina fina glasögon
  eeh... vad hände?

 vi är fina
 vi är vackra!

 Balen. Högstadiet var en underbar tid!
 we rock
 Min 16e födelsedag :D

 haha på min födelsedags middag :)
 fina o lite trötta isabell o tjocka ätandes jag i bakrunden på linnis tjejmiddag Maj -08 :D
 va? har vi vart på McDonalds? :s
 Busiga vi har vart :D , när vi smög in på nåns gård o bada i deras pool hihi
 Vi tycker om att nattpromenera vi :)
 inga komentarer..
 asså hahahhahhhaahah garvar lika mycke varje gång jaga ser den här bilden!!
 på Miriams hemma fest :D

2009
 vi gillar suddigt

 <3
 jag älskar dig endå... sorjligt nog.
 valborg. på min balkong i saltskog :)

Hade inte många från 2009..

2010

 äter vi pizza? neee
 
 stör mig inte när jag äter!
 hmm
 sleep over at my dadys place
 hahha fyfan asså
 på bussen hem från pilkabacken, fina tjejor
 varför var de ingen som tog en fin bild på dig o mig hos amada för?
 asså..?

Borde egentligen kommit först men men höhö Nyår! -09/10
 du ser ut som en kises baby

 lillen o jätten

 hoppas vi tar måånga fler roliga bilder o firar måånga fler nyår tillsammans! love u kissen.


Tror de räcker med bilder för ikväll ;) byebye godnatt!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0