Dagens Lista


Dagens humör:
Trött o seg men ändå Glad :)


Dagens borde:
STÄDAA!!!


Dagens frisyr:
Utsläppt i mittbena på dagen sen på jobbet måste de va uppsatt ! :P


Dagens smink:
puder,rouge,mascara


Dagens klädsel:
Tights med skinn detaljer på sidorna och en stickad svart oversized tröja


Dagens planer:
Dem var att träffa Linn :) o sen jobba. Nu efter jag gjort klart den här listan så blir dagens plan att sova.


Dagens materiella vill ha:
Linns rosa skor!


Dagens fundering:
Vafan de var jag skulle säga idag till linn som var så himlaa bäst! haha


Dagens beroende:
potatisgratäng


Dagens tråkigaste:
Sitta o vänta på tåget

Dagens längtan:
Komma hem till mitt varma hus efter att väntat på tåget i fetaste snöstormen

Dagens superlängtan:
att de ska bli imorn! ska träffa min babe, monica pruttrumpa sandoval <3


Dagens tidning:
Metro


Dagens låt:
Dole- En dans på rosor



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0