Torsdag

helloo!

Sitter i sängen nu med datan i knät o tonfisk sallad i munnen mmmh. Kom hem från jobbet för ett litet tag sen, har så jääävla ont i ryggen för jag har stått hela dagen. Först i skolan hade vi servering i ungefär 3 timmar o efter de drog jag till jobbet där jag var i 6timmar, så min rygg e helt slutkörd just nu. behöver verkligen en massage! isabell vart är du när jag behöver dig som mest?!?!?!?! haha, får ta min käre vän spikmatta ist. Längtar till den 18e februari! Mamma o jag ska gå på spa då, vi fick det i julklapp av grodan (mammas man) , de kommer nog bli super mysigt! bara mamma o jag :) .
Beställde lite sommar kläder från H&M idag också, ett par  bruna "indian"ballerinaskor , en fin randig tröja med alla möjliga färger på, en söt t-shirt med en blink gubbe på, ett par ljusa jeans tights o ett par jeans shorts :) de skulle komma nån gång i mitten av Mars, de kommer bli en lång väntan... men den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge! haha, ska ju ändå ha de till sommarn så spelar inte så stor roll.

Nä nu måste jag sova, ska upp om 5 timmar, har bara en lektion imorgon så slutar 10.00, känns lite onödigt att åka till skolan då eftersom jag har så långt men vi har bordsdekorationer för första gången, tycker de verkar så kul så ska gå ändå! :)

Godnatt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0