Gokväll gott folk

Helloj :)
Har just gått o lagt mig i sängen för att sätta på en film o försöka somna tidigt ikväll (lycka till till mig!), men tänkte kasta in ett blogginlägg först.
Idag var första dagen i skolan, uuuusch! Efter skolan drog jag till ragnhild o mötte Becka, ingen av oss hade ätit så speciellt mycke o absolut inte jag! de är komvuxare som lagar maten i min skola o asså faan.. dom kan inte ens koka potatis!!?!?? äckelpecka. Kunde inte sagt de bättre själv än Sara : Ja.. jag har ju inte saknat maten iaf.
Så.. för att stilla vår hunger drog ja o beckabus på en minishopping runda! Fick med mig hem ett par finfina sommar skor o en oversize t-shirt. Båda från H&M

 haha jag kan inte vända bilderna på min data men man ser ju typ, En vit oversize t-shirt med ett svart tryck me giraffer på, lite cooly lycker jag :)


(dom är inte så ljusa som dem ser ut att vara de är blixten som spökar)
Tror dom här kommer bli super fina till sommaren med ett par snyggt slitna jeans shorts o en casual vit topp o solbruna ben, tumme upp för de!

Nä nu ska jag ta o sätta på min film o drömma mig iväg till de vaaarma drömmarnas land!


Kommentarer
Postat av: isabell

ååå vad fina skor, vartifrån :-)

2010-01-18 @ 23:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0