GladFredag

För ungefär 24timmar sen viste jag nog inte ens vad jag hette haha de gick ganska hett till hos amanda igår, tror icke att de var en människa där som var nykter :P Men kul hade vi!

Vi tog typ 250 kort igår o här får ni se 3 av dom finfina bilderna
H


Imorse(kl 14.00) när jag vakna var jag döööd fisk. hela dagen har vart en slöa o va bakis dag, tvingade lillbrorsan gå o köpa pizza o cola till mig också hihi de var de godaste pizzan i mitt liv!
Jag o mamma kollade på Inglorius bastards idag också, asså fyfaaaan vad den sög arsel! den hade kunnat va bra om de inte hade vart cp blodiga tröga tarantino som hade gjort skiten, vart så himla uttråkad, blä säger jag bara. rekomenderas verkligen inte..
Nu ligger jag i sängen o kollar på Aladin hihi, den rekomenderar jag! :D (som att de skulle finnas någon som inte har sett den haha)

Godnatt gott folk, byee!

Kommentarer
Postat av: MONI

Inglorius bastards va overkligt skön, man skrattar hela tiden ju gumman / moni

2010-02-07 @ 20:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0