blabliblå

Kollade just på Make up store gabriellas blogg o hitta den här, asså doooog av garv hah så jävla kul!
 


Idag i skolan flamberade vi creps med apelsin licör, fett coolit med elden som spruta upp i luften! de typ börja brinna i hela skolan. haha nej nu överdriver jag, de var de jag trodde skulle hända men när man tände på i pannan var de bara en fjutt låga som brann i typ 5 sekunder. blev fett besviken...
Efter skolan sprang jag lite på stan med Becka Linnea o sen Tina o sedan iväg till jobbet, kom hem för typ 2timmar sen o är trött som en liten fis unge.
Imorn ska jag jobba som städerska haha kul! vad gör man inte för att få pengar... o senare på kvällen blir de krök hos Amanda! de därimot kommer nog bli riktigt kul :)


Gaaaammal bild på mig, Jenna, Amanda o Miriam. Då jag var blond hehe :P


Now im going to bed ,byeebyee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0