Transform

Igår var jag tina o denise hemma hos denice o färga håret :) Jag färga brunt, de skulle bli ljusbrunt men som vanligt är mitt hår fuked up! så de blev mörkbrunt , men de är väl ok de me.. Tina o denise slingade så dom hade såna där sexiga mössor på sig haha.
Så här blev mitt :)
(bilderna är inte tagna vid samma tillfälle därför är ljuset olika)

Jag gjore mina naglar också :D rosa denna gång


.
Nä nu ska jag cykla till affären o köpa godis! :)
Är sjuk så ska bara vara hemma hela dagen, kolla på film o äta godis. De blir bra de:)

PussoKram

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Åhh vilka fina naglar ;) heheh nu har både Becka, jag o du lösnaglar. De e the shit asså! heheh :D <3

2009-09-28 @ 12:05:37
URL: http://linneaparming.blogg.se/
Postat av: catta

haha yeah ;)! <3

2009-09-28 @ 21:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0