Torsdag

Idag i skolan så stod jag å Sara i restaurangBaren de va kuul :D mycke roligare än att bara sitta på lektion!! Efter skolan drog jag ner på stan med Becka och Linnea vi gick till Bacino å fika , de var mys.

Linnea :)
 Becka (som visar typ halva tutten)

Sen drog jag och träffa Monica ett tag å snacka lite å så sen kom Becka till oss för Linnea skulle vara simskola lärare :Pgulligt. Vi vandrade runt på stan lite sen blev Monica hungrig så vi gick till nancys å åt (eller moni å becka åt men inte jag) Tog en jätte gullig bild på moni men den var inte "bloggvänlig" eller vad man ska säga haha .

Efter de tog jag iaf LantisExpress (min buss hem). En timmes guppig buss tur senare kom jag fram å nu sitter jag i mitt rum å lyssar på musik å filosoferar om livet, tror de bor en liten poet/ filosof djupt inom mig hihi eller vad säger du Becks? med alla (nästan) mina dikter :P

de var allt för mig för nu .
Vi hörs!
pusshej :)

Kommentarer
Postat av: Becka

1. den del av tutten som visas är bara 1/8 av hela min byst!

2. Dina dikter e underbara Catta!!



pusss kysss kram mys

2009-09-12 @ 17:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0