shopping m.m.

Var inte i skolan idag , försov mig, så drog ner på stan med tina ist å köpte lite fina grejer :)
 en svart oversize kofta från hm.
 en rosa t-shirt från hm .
 Mysiga leggings från bikbok.
 en fin sak med volanger från hm :)
 o så blev de ett 3pack strumpbyxor å ett fint halsband som jag köpte till mamma, Hon har vart lite sjuk fått ligga på sjukhus å sånt så jag ville göra henne lite glad :) .

Sen drog vi till tinas pojkvänn o hämta busiga tequila å drog till Igelstaskolan å träffa denise o melinda
 , efter ett tag drog tina o denise så jag träffa becka, vi åkte ner på stan å åt på goda Mcdonalds höhö . Seeen var jag tvungen att dra till jobbet! livet: jobba äta sova dö.
Nu ska jag å tina kolla på film sen sova.

Godnatt pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0