Min helg + idag :)

I Fredags så följde becka med mig till pappa :) . Först drog vi till restaurangen å åt goooodaste pastan med nån tomatgegga å oxfilé mmmh . Sen drog vi hem fast vi gjorde ett stopp på vivo o köpte godis för 102 kr(!) haha som dom tjockisar vi är (a) .  Resten av kvällen spenderade vi i soffan med våra stora goda godispåsar å kolla på film :)
 
Juste hihi, i skolan hade vi servering o då fick jag också massa godsaker av en hemlig beundrare haha :D



På lördagen när vi vakna så drog vi in till stan (efter att becka hade plattat håret i typ 2 timmar haha -.-') o åt king wings :D . Sen drog becka till Linnéa o jag hade tråkigt :( .

På Söndagen Gick jag jenny o saga på jakt efter jumpa kläder åt saga men vi kom hem med en varsin skinnjacka till jocke o victor, en tröja åt mig o smink till jenny. Stackars lilla Saga haha . Sen letade jag upp virriga lilla tina med världens sämsta lokalsinne å drog på kräftskiva :)

Idag Hade vi en lektion, som jag inte orkade gå på så träffade tina å vandrade runt på stan ist .
Igår på kräftskivan fick vi lotter av jennys mamma o tina vann 20kronor!!! wooohow! haha . så vi köpte en ny å vann en tia sen köpte ja en till men då förlora vi boo :( kortvarig lycka.

My look today:

Där är tröjan jag köpte igår:) o skorna jag beställde för ett tag sen som jag fick hem förra veckan :)


Kommentarer
Postat av: snäckan

fina tjejen med fina tröjan :)

söt tjej!

2009-09-23 @ 11:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0