Lilla boken med Dåliga raggnings repliker

Klassiker och några nya varianter:

-Kommer du hit ofta?
-Jag haer tappat mitt telefonnemmer, kan jag få ditt istället?
-Har inte vi träffats?
-Du och jag passar lika bra ihop som två legobitar.
-Vill du kyssa mig, eller måste jag ljuga för min dagbok?
-Tror du på kärlek vid första ögonkastet, eller ska jag gå förbi en gång till?
-Jag har tappart bort mitt gosedjur, får jag krama dig istället?
-Om du vore en ny hamburgare på Mcdonalds skulle du heta McLäcker. hahaha
-Vet du hurmycket en polarbjörn vägen? Inte jag heller men den bröt iallafall isen
- Har du feber, eller är du alltid såhär het? ;)

Romantiskt dravel

-Vet de i himelen om att en av deras änglar har rymt?
-Jag viste inteatt änglar flög såhär lågt.
-Gick solen precis upp,eller log du just mot mig?
-Finns de en livboj här i närheten? Jag håller på att drukna i dina ögon.
-Du är så söt att jag får hål i tänderna.
-Om skönhet mättes i sekunder skulle du vara en evighet.

Fräckt och obscent

-Eftersom jag är påklädd har du ännu inte sett mina bästa sidor.
-Här har du min mobil, om du behöver ringa någon och säga att du inte kommer hem ikväll.
-Min morot skulle passa bra i tidd trädgårdsland.
-Det enda som borde få komma mellan dig och mig är en kondom.

Galet och påträngande

-Vill du gifta dig, skaffa tre barn, köpa kombi, flytta ut i förorten och åka till mina föräldrar varannan helg?
-Skulle inte vi två se fina ut tillsammans på ett bröloppsfoto?
-Vad tycker du är värst, handsvett eller fotsvett?
-Okej, du får duga för ikväll.
-Vad gör en snygging som du i så fula kläder?

För dig som blir drabbad

- Har inte vi setts på något annat ställe?
-Jo det vardärför jag slutade gå dit

-Ditt ansikte är bekant.
-Ja, jag sa nej till dig förra helgen också.

-Vill du se hur jag bor?
-Nej ,fula människor brukarha fula hem.

-Min önskan är din lag.
-Då vill jag att du försvinner så långt bort från mig som möjligt.

-Snygga ben, när öppnar dom?
-Ful käft, när stänger den?

-Har du någonsin gjort det med en riktig man?
-Nej, har du?

 hahahah ;D




Kommentarer
Postat av: isabell

nöjd nu? haha ;D jag läste hela alltet och jag vill också ha sånna naglar :(

2009-09-22 @ 22:18:12
Postat av: cat

hihi jaa jag är jätte nöjd :D:D. jag kan göra på dig om du köper de som behövs :)?

2009-09-23 @ 01:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0