Helg hälg helj hälj

I Fredags efter 3timmars serverande i skolan så skulle jag träffa becka , hon slutade lite senare än mig så åkte till hennes skola för att möta upp henne där :)
Där fanns:
 Linnea, den fina juicen (josefin) å beckabus och..

Tina, glada signe å Elin :D

När hon sluta så drog vi å beckas kompis Jeppe å fika tjockBulle på tidemans de var gottit :D . Efter de var jag tvungen att åka upp till pappa. Vi käka på restaurangen sen tog jag småsyskonen å åkte hem som vanligt.


I Lördags ... Jag kommer fan inte ihåg var jag gjore i lördags haha Utom att sötTina kom till mig på kvällen :)
Och att vi inte fick sova en endaste blund för pappa å hans 4 kompisar satt i vardagsrummet från klokan typ halv fyra på morgonen å kollade på Chile-Venezuela . de vart 2-2 pappa blev inte så himla glad , så vi har nu ett vinglas och en soffa mindre hemma... har min pappa damp undrar ni säkert nu?.. jag jag tror faktiskt de , han lider garanerat av något aggritionsproblem iaf när de gäller fotboll.




Igår, söndag Var jag och Tina på gröna lund , Skit kul hade vi :D eller jag iaf tina mådde lite dåligt .
Vi åkte inte så mycket men hann med favoriterna. Åkte blå tåget också asså haha jag har aldrig verkligen aldrig tittat när jag åkt den . Så skulle försöka den här gången men.. haha lyckades inte.

 Tina är ganska svår att få på bild, men här lyckades jag  typ :P


Kommentarer
Postat av: tina

sug min stora feta! haha nu äre krig;p

2009-09-07 @ 18:59:42
URL: http://tinaeva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0