DÖD ÅT DÖVA BUSSCHAFFÖRER!!

Imorse när jag skulle ta lantisexpress (bussen) till södertälje alltså till skolan. kolla här jag hatar gamla gubbarrr!!

Jag: hej, jag ska till läggesta
Den döva chaffören:  vaa strängnäs?
Jag: nej läggesta!
Den döva chaffören: jahaa ja okej 15 kronor
Jag: okej tack.

20min senare är vi i strängnäs ( de tar10 min till läggesta)

Jag: alltså har vi åkt förbi läggesta än?
Den döva chaffören: va? nej den här bussen går inte till läggesta den går bara till strängnäs.
Jag: MEN JAG FUCKING FRÅGADE JU OM BUSSEN GICK TILL LÄGGESTA OCH DU SA JA!!!!!????!!!!
Den döva chaffören: jaha ja de gjorde du ja.. de måste jag missat.

Så tack vare den döve missade jag mitt tåg å fick åka värsta omvägen till strängnäs för att därifrån ta buss till södertälje syd, som tur va så kom jag bara en kvart sent... jävla cp döva fitt chafför

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0