ChilliDilliSilli

Är hemma hos pappa å är barmnvakt åt mina sötnos småbröder Joakim o Victor. Dom spelar Mariocart wii och jag sitter här framför datan å degar.
Tidigare idag (efter skolan) drog jag till Beckas fina skola igen så drog hon jag o josefin (den fina juicen) ner på stan å kolla runt lite å becka skulle ta hand om sina pengar tyckte hon så hon fixade ett sparkonto å satte in massa pengar på ( hon är riiik förstår ni). Eftersom jag skulle va barnvakt var jag tvungen å dra ganska tidigt så jag gick å satte min rumpa på tåget å åkte till sthlm södra sen busen till Roslagsgatan å promenerade lite så vips var jag framme vid pappsens restaurang. Vi åt sen åkte vi hem å nu sitter vi här.. 
De var i stortsett min dag framtills nu.

Eller de hände en sak till men de är hemligt :D hihi

pussåkraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0