29/09/09

Idag låg jag hemma helt död ,sjuk, hostat som en galning fram till klockan tre då vare bara att hälla i sig  hostmedicin o några ipren å springa iväg till bussen. Jobbade idag på matchen , de var SSK-Rögle o ssk förlorade..som vanligt 2-3. Lyckat lag dedär asså.. haha noot! Nu ligger jag i sängn o kollar på någon Bfilm som paris hilton är med i men ska väl ta o sova snart , ska försöka komma upp vid sju så jag kan dra till skolan imorgon . Skönt å vara hemma men ändå fett jobbigt eftersom man missar så mycket, så imorn måste jag bara gå! Efter skolan blire att åka hem till Pappa. Han har varit i Italen i en vecka nu o kommer hem imorgon . Måste köpa en present också eftersom han fylde år för några dagar sen den 25e september. Han börjar bli en gammalgubbe nu min gammle far haha, 35år fyllde han.
Jag tycker de är gammalt eftersom de är Min pappa liksom men alla andra blir typ chockade när  jag säger hur gammal han är haha bara för deras pappor är typ 40+ :P .

Nä men nu måååste jag sova. Godnatt puss o kram!

 pappa o jocke :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0