Tränatränaträna

Som den onormala människa jag är så gick jag upp halv åtta imorse, HALV ÅTTA 07.30! Jag gå upp halv åtta på en lördag asså de är lika sällsynt som att man brukar se grisar flyga seriöst haha. Självklart är de Tina som ligger bakom detta. Hon tortarar mig! haha nej men vi skulle gå på ett Aerobics pass halv elva o eftersom jag bor mitt ute i ingenstan så var vi tvunga att gå upp tidigt.
Jag hängde inte med på ett enda steg asså haha aldrig mer aerobic!

Här är mupp Tina påväg till sydpoolen haha fråga mig inte vad hon håller på med.. tror hon pratar med fåglarna, hmm...


Kommentarer
Postat av: tina

VAD VILL DU MIG ? JAG HAR ALDRIG SAGT ATT JAG ÄR NORMAL!!! jag kanske vill prata med fåglarna! vad ska du göra åt saken ? VA? VAD SKA DU GÖRA? hahah

2009-10-10 @ 23:49:43
URL: http://tinaeva.blogg.se/
Postat av: catta

hahaha cp

2009-10-11 @ 00:04:44
URL: http://catalinavargas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0