Tina sover men jag är vaken o har fett tråkigt

TRÅÅÅÅÅKIGT.



Senaste
1. Kompisar du träffade: Tina
2. Personen du pratatade med i telefon: Tina
3. Du fick SMS av: Sara a :)
4. Du skickade SMS till:  Sara

Idag
5. Kläder: Svarta tights lång vit tröja
6. Bättre än igår: va

Imorgon
7. Är det: Lördag
8. Planer: Aerobic med tina på morgonen! :)

Frågor och svar
15. Det första du gjorde I morse? Gick upp ur sängen
16. Vad åt du sist? godis
18. Tror du på distansförållanden? nej
19. Vem tänker du på just nu? sara , för snodde listan av henne :P
20. Tror du att personen tänker på dig med? haha ingenaning
21. Vart reste du sist? Gotland.. om de räknas som resa
22. Vad gjorde du igår var i skolan
23. Ler du ofta? aa :)
24. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)? kärlek
25. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? ja :) 
26. I vems säng sov du i igår natt? min
27. Vilken färg har din tröja? vit med svarta ränder o röd text å en charlie chaplin gubbe på

Sorg
29. Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? ja
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? ja
31. Gråter du när du skadar dig? Ja :( hah synd om mig!

Lycka
32. Är du en glad person? oftast aa
34. Önskar du att du var lyckligare? ja 
36. Kan musik göra dig glad? aa

Kärlek
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"? japp
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det? ja
39. Har du en flick/pojkvän? nope
40. Är du nöjd med det? -
41. Är du kär? maybe baby


Ska försöka sova nu Godnatt puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0