This is me!

Ditt namn? - Catalina Vargas
Är du snygg? - overkligt grrr
Födelseår? - 1992
Ditt födelseställe? - Örebro eller Lindesberg kanske..



Spelar du något instrument? - Nej
Dina första tankar när du vaknar? - viil inteee
Är du hungrig? - alltid
Vart befinner du dig just nu? - Hos Sara :)



Vart bor du? - Åkersstyckebruk/Stockholm
Är du singel? - Japp
Vad heter din morfar och mormor? - Mona-Lisa o Benny
Vilket land kommer du ifrån? - Sverige/Chile, men född här o bott här hela mitt liv :)



Din mobiltelefon? - Samsung
Låt just nu? - ingen, lyssnar på tv n och sara ljuva stämma. haha
Är du sexig? - Rawr
Antal timmar sömn inatt? - Typ 6



Vem vet mest om dig? -Tina :)
Vem vet du mest om? - Monica tror jag
Vad vill du ha just nu? - Sommar och sol
Höger eller Vänsterhänt? Höger



Språk? - Svenska
Vilka sjukdomar har du? - stöörd i huvet
Ditt mål i livet? - and then they lived happely ever after..
Sängdags? - Typ 01



Rädd för? - Spindlar
Har du körkort? - Nej :(
Äger du några vapen? - Min lossasfar har gevär o kolsyrepistoler hemma :P
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? - Rebecka/Alexander



Pepsi eller Coca cola? - CocaCola
McDonalds el. Burger King? - Donken! men chickenwings på burger king! hihi
Mjölk i kaffet? - Japppp
Sjunger du? - Jaa skit bra också! haha



Duschar du dagligen? - Japp
Den starkaste du vet? - Världens starkaste man
Vill du gå högskola? - NEJ
Vill du gifta dig? - vet inte



Kommer du överens med dina föräldrar? - För de mesta
Din hårfärg och frisyr? - Brunt o tråkigt
Skorna du hade på dig idag? - Gråa Kängstövlar typ
Kläder du hade på dig idag? - Svartajeans svart tröja stort armand o ring



Favoritfärg på kläder? - Fina :)
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? - Om jag skulle skriva allt skulle inte ens hela inlägget få plats på en sida i bloggen.
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? - de blir väl typ ett till två tusen
Skolväska just nu? - Olika



Har du rosa kamouflage-kläder? - Haha hade faktiskt när jag gick i typ femman!
Tatueringar du har? - Nee
Piercingar du har? - Öronen, vill ha i tungan!
Har du glasögon? - aa :).



Hur ser din plånbok ut? - svart stor
Din perfekta Pizza? - Tjock bodden med massa mozarella ost å god skinka
Randigt, rutigt eller blommigt? - Randigt o Blommigt.
Favoritårstid? - Alla är mysiga på sitt sätt :)



Favoritmat och dryck? - Fanta exotic/Apelsin juice Pizza/lövbiff m potatis gratäng.
Favoritdjur? - vovve :)
Favoritparfym? - många :)
Favoritämne i skolan? - Hotell



Favoritsysselsättning? - Vara med mina vänner
Favoritbyxor? -  tights
Favoritartist/grupp? - Många
Gillar du när det åskar? - Nej :S



Vad är syftet för "nej"? - Vill inte
När ska du festa nästa gång? - I helgen kanske :D
Vad köpte du senast? - En tröja en ring ett armband o en mascara
Hur mycket pengar har du? - just nu typ 200



Hur svarar du i telefonen hemma? - Catalina
Hur svarar du i mobilen? - a Hallå
Vem ringde du senast? - Jenny
Senast kramat? - hm.. maybe sara



Senast pussat? - Jag är nunna
Senast hånglat med? - Jag är nunna
Sov du ensam inatt? - Ja
Vem sov du hos senast? - Tina



Vem sov hos dig senast? - Tina
Varit på dejt den senaste månaden? - Nej
Blivit slagen den senaste månaden? - Nej
Nämn något som gjorde dig glad förra månaden? - don't remember



Vad gjorde du kl 08 imorse? -  Sminkade mig
Vad gjorde du för 15 min sedan? - skrev de hära
Det sista du sa högt? - "jag är en nunna"
Det senaste någon sa till dig? - ''hehehihi''



Vad ha du druckit idag? - Vatten o en cappucino
Vad var det senaste du åt? - potatisgratäng o fläsknånting
Vad är det för färg på din ytterdörr? - Mörkbrun
Vad är det för väder hos dig nu? - Kallt men Soligt



Godaste glassmaken? - Blåbär o Jordgubbe
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Jaa
Sover du tungt? - Om jag gör!
Drömmer du mardrömmar? - Ibland



Trivs du med ditt jobb? - Ja
Favoritklädsel? - Fina kläder :)
Vad ser du om du tittar till höger? - saras bokhylla
Vad gör dig glad just nu? - tvn o sara höhö



Vad ska du göra härnäst? - Dega o senare träffa Tina o träna
Humör just nu? - Bra men trötter
Favoritgodis? - Surt och geisha
Hur många kuddar sover du med? - sover med 1 men har typ 5 i sängen



Morgon eller nattmänniska? - Nattuggla
Vad är viktigast för dig? - familj& vänner
Är du kittlig? - Ja!
Snarkar du? - När jag är förskyld



Stjärntecken? - Skytte
Äckligaste insekten? - ALLA!
Stökigt el välstädat? - höhö
Längtar du mest efter just nu? - Sara s födelsedagsfest :D



Vad hatar du mest just nu? - Att inte veta vem det var som ringde!!
Om du fick väcka någon från de döda, vem skulle det vara? - Mina kaniner :(
Vad väntar dig om 10 år? - Det får vi se
Vad luktar du nu? - gott :)



Saknar du någon nu? - Ja
Använder du icq eller msn? - msn
Har du några högklackade skor? - Ja :):)
Har du blivit hotad via telefon? - ja



Goth eller pop? - Pop
Vill du ha barn? - Vet inte. Kanske 1
Hur ofta loggar du in på helgon? - Aldrig?
Längtar du till din nästa födelsedag? - Nej men till min nästnästa ! :D.



Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är?
- japp
Har du rakat dina ben någon gång? - Ja
Skulle du kunna ha silikonbröst? - Jag vill :D
Jag älskar? - mamma :) <3.



Jag hatar? - dumma människor!
Är du snäll? - ja :)
Är du blyg? - Ja, fast inte för dom jag känner
Tycker du att du har fin dialekt? - den är väl bra antar jag :P



Ögonfärg? - Mörkbrun
Syskon och deras ålder? - Jocke 14 ,Saga 9 ,Jennifer 4
Favoritdag i veckan? - Fredag&lördag
Hårfrisör? - Ingen!



Klädaffär? - Olika
Skola? - Ekenbergska
Klass? - HR2
Trivs du i din klass och skola? - Ja :)



Värsta ämne? - SYLVIA
Tycker du om fester? - Ja
Tycker folk du är snygg? - Jag vet inte
Är du en gottegris? - Som fan



Är du modig? - Nja ibland
När drack du sprit senast? - I somras
Har du använt någon hårprodukt idag? - Nej
Hur många speglar finns i det rum du är i nu? - 2



Har du bråkat med någon idag? - Nej
Dricker du alkohol? - Ibland, fast var ett tag sen
Har du åkt fast för snatteri någon gång? - nä
Umgås du med dina klasskamrater efter skoltid? - Ibland



Vad har du för planer till helgen? - Inga
Gillar du dokumentärer? - Ja tycker det är intressant
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? - 18
Cigaretter då? - 18



Borde man få röka på pubar? - På vissa områden, men inte hela
Brukar du plocka upp hundskiten när du rastar hundar? - haha fan heller
Är 50 cent bra? - Ja, men inte min smak
Har du kvar dina barndomsskivor? - aa



Brukar du bada i sjöar om somrarna? Ja
Min dröm i livet? - Vara lycklig
Rekommendera en låt? - hmm..
En film? - sex and the city!



Vem får en kram? - Den som vill ha :)
Vem får en puss? - mina babys
Brukar du läsa horoskop? - Ja
Sprit, cider, vin eller öl? - Cider o vin



Kan du baka bullar? - ja :)
Bläck eller blyerts? - Bläck
Sängstorlek? - 1,20
Müsli eller corn flakes? - Flakes



Vad åt du till frukost? - Äter inte frukost
Hur ser du ut idag? - sassy
Vad såg du senast på tv? - tyra show
Vem såg dig senast naken? - Duschen



Vem såg du senast naken? - mig själv
Har du besökt Pajala? - hmm..
Vad innehåller din favoritnattmacka? - ost skinka :) salakmi också
Tycker du om din pappa? -  aa
Ger du pengar till lodisar? - ibland

Kommentarer
Postat av: isabell

nu tar jag den listan till min blogg=)

2009-10-15 @ 21:25:58
Postat av: catta

gör så :P.

(ska jag säga en hemlig?: jag snodde den från Din bdb ;) )

2009-10-15 @ 22:25:17
URL: http://catalinavargas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0