Ja, jag har tråkigt men såna här listor är ju lite kul faktiskt hihi :)

BRUKAR DU
Titta på dig själv i spegeln? - Jaa
Gnälla - typ ja hehe
Skrika? - mja
Sova? - I love to sleep
Ha ångest? - Det är jag ganska bra på ja
Skada dig själv med flit? - Nej
Ta mediciner du inte borde ta? - Neej
Vilja dö? - Nej
Drömma mardrömmar? - ibland
Försöka vara annorlunda? - ne
Klä dig i svart? - Jaa
Gå till kyrkan? - Nee
Ljuga? - Händer väll
Hata folk? - Om dom är värda det
Lita på folk? - ja

VEM
Saknar du? - linn , länge sen vi träffades :( fast messar med henne nu hehe
Kysste dig sist? å herre gud de minns jag inte, har typ blivit nunna!! 
Vill du kittla? - Becka!
Skrek du på sist? - Min hund :P
Vill du vara som? - den perfektaste o lyckligaste kvinnan i hela världen
Sårade dig sist? - :(
Vill du bli galet full med? - haha vet inte :P
Gjorde dig riktigt glad senast? - hmm.. becka kanske eller tina :)
Fick du sms från senast? - Linni
Ringde dig senast? - Mamma
Är vackrast på jorden? - Det finns många :)

HAR DU
För många vänner? - Nej
Förföljelse mani? - vad är de haha
Tvångstankar? - njaa
Någon fysisk sjukdom? - Nej
Någon skada? - mina vänner säger att jag har något fel i hjärnan :(
Färgat håret? - Ja
Brutit några ben? - Nej
Kört förmånga på en cykel? - nej , inte ens en. Kan inte :P
Några piercings? - Nej
Egen dator? - Ja
Bra självförtroende? - Ibland :) när jag har en bra dag
Kysst någon? - Ja
Tagit naken bilder? - nej
Sagt jag älskar dig till någon idag? - ja :)
Bjudit ut någon? - vadå typ på dejt?
Varit kär? - Jaa
Stulit någonting? - Jaa
Lämnat landet? - Ja
Tuttat eld på nått? - Ja
Gjort något olagligt? - Ja
Snackat med den du kysste senast? - Ja

HUR
Svarar du i telefonen? - a hallå :)
Mycket pengar har du? - Jag vet inte har väl någon krona någonstans
Ofta diskar du? - Hmm ibland
Ofta städar du? - Sällan
Många stör du dig på? - några stycken 
Ofta träffar du din familj? - Varje dag typ

NÄR
Var du på toa senast?  - typ en kvart sen
Åt du senast? - en timme sen
Ska du sova? - snart tror jag
Vill du ha barn? - när jag är 25
Kramade du någon senast? - Idag :)
Skrattade du senast? - Idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0