Torsdag.

Fick just skäll av Becka för jag inte bloggat på flera dagar haha så nu ska jag skriva om min dag. Vill inte ha en arg becka inte!

Idag på praktiken har vi städat toaletterna o korridoren o räknat kvitton o vart å handlat o blablablablablaaaaaaa!
Och sen när vi skulle lasta ner saker i källaren så ville jag att Sara skulle köra mig på kärran, men de gick tyvär inte så bra haha!
När vi slutade så träffade jag Tina, vi gick runt på stan lite. Köpte Naglar, Nagelfil o Nagellack :) sen gick vi o åt. Hittade ett ragg till mig också ;) haha not!

Min o saras fina maträtt
 Hahaha! Saras (enligt mig) snyggaste min.
 Hittade denna på ett utav förråds dörrarna nere i källaren. De jag tyckte var roligast var " BÄSTE TJUV" hahah.

Nä nu får du nöja dig Becka! måste sova nu ska upp 06 imorgon. Kommer vara dööd fisk...
Godnatt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0