Fredag

Bloggtorka på hög nivå!

Idag har vart en tråkig dag utom att jag varit duktig o tränat i 2timmar med Tina !!

Igår köpte jag julklapp till becka o mamma (nu sitter becka o tänker o tänker o tänker på vad de skulle kunna vara jag köpt till henne) och en tröja o ett halsband till mig själv :D
 

Imorgon ska jag vara med söta Isabell! :) . Har träffat henne lite då å då när jag kommit till hennes skola men inte vart med henne på typ ett år känns de som! så tycker de är dags nu :) hehe. Vi ska luncha på stan o tralla runt o kolla lite i affärer sen kanske hyra en film o köpa maaassaaagodis o gå hem till henne o tjocka hehe :P

Här får ni en lagom gammal bild på mig o issen :P





Kommentarer
Postat av: isoo

hahah gillar när vi var blondiner

2009-11-21 @ 00:10:56
Postat av: Anonym

yee snyggingar :P

2009-11-21 @ 01:05:09
URL: http://catalinavargas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0