dött

Har haft lite bloggtorka men nu kör jag igen! hihi . här kommer en liten Helg sammanfattning:

I Fredags åkte Sara o Jag till de lilla Hotellet vi ska praktisera på . De verkade jätte bra faktiskt! Tror de kommer gå super bra:) Efter så gick vi runt i sthlm i flera timmar mest inne på Butterix för att hitta saker till Lördag(igår) .
SötaSara

Sen på kvällen så åkte jag o Monica till hennes kusin Rorro i Lina o Drack med några, vi hade fett kul men senare så spårade de tyvär ut lite.. haha.
  Jag o Moni haha <3
Moni o Rorro.

I Lördags Åkte jag o Mamma till Ikea o köpte nya möbler o grejor till mitt rum. Vi kom där ifrån men 1vagn o 3stora säckar :P
 Mami <3

Sen var de dags för the big Night! Saras födelsedags kväll :)  Snodde bilder från Jennifers facebook :

Pimp 'n Hoes!
 Denize,Pimpen Sara o Melinda
 Jag o Jennifer
Sara(nr 2 hehe), Mellis o Denize.

 Girls just wana have fun!

give me a shot!

Tack för en grymm kväll girls <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0