Helgen plus Måndag

I helgen hände de lite saker :) Först fyllde min syster Saga 9år sen var det överraskningsfest för Jennifer som fyllde 18 förra veckan o sen var de Luciatåg i linköping som Saga var med i och idag har jag o Isabell ätit Pizza o gått på stan med Jenna, Sen har jag pluggat med Becka. Finns inte så mycke mer o säga så här kommer en lååååååååång rad med bilder från helgen o idag!

 Saga öppnar present :)


En väldigt överraskad Jennifer när dörren öppnas :P


 maaat
 Presenter
 hahah blindbock
 Strike a pose
 Sing star!


 Fina tårtan! :)


  Söta Saga! :)
 Solosång
Saga o Pappa
 Victor sötunge!


 mmmh pizza!
 Minaa prudar

BizzyLady på biblan
 Mycke plugg fick jag gjort!


Godnatt!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0