Tidsfördriv

Ditt namn? - Catalina Vargas
Är du snygg? - just nu nej :P
Födelseår? - 1992
Ditt födelseställe? - Örebrosjukhus

Spelar du något instrument? - spelade flöjt förut i skol kören :P
Dina första tankar när du vaknar? - Oooorkar inteeee
Är du hungrig? - nää
Vart befinner du dig just nu? - hemma hos mamma

Vart bor du? - Åkerstyckebruk och Stockholm
Är du singel? - japp
Vad heter din morfar och mormor? - Benny & Mona-Lisa
Vilket land kommer du ifrån? - sverige/Chile

Din mobiltelefon? - Samsung
Låt just nu? - Janet- Let go
Är du sexig? - Grrr
Antal timmar sömn inatt? - ingenaning
 
Vem vet mest om dig? - hm..vet ej.Tina kanske nä.. Monica :)
Vem vet du mest om? - Monica tror jag
Vad vill du ha just nu? - En egen lägenhet!!!!
Höger eller Vänsterhänt? Höger

Språk? - Svenska
Vilka sjukdomar har du? - Min å beckas p sjukdom haha :( synd om oss
Ditt mål i livet? -
Sängdags? - när jag vill

Rädd för? - spindlar
Har du körkort? - nejj  
Äger du några vapen? - nej men mammas man gör
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? - Rebecka/Alexander

Pepsi eller Coca cola? - CocaCola!!
McDonalds el. Burger King? - Pizzaaah
Mjölk i kaffet? - ofc
Sjunger du? - ibland, men de låter fan inte bra :P

Duschar du dagligen? - Aa
Den starkaste du vet? - Världens starkaste man
Vill du gå högskola? - ne
Vill du gifta dig? - Ja :)

Kommer du överens med dina föräldrar? - För de mesta
Din hårfärg och frisyr? - rödbrun men ljusa slingor , rufskaluffs
Skorna du hade på dig idag? - Svarta höga boots
Kläder du hade på dig idag? - JeansTights vittlinne gråkofta svartmidjeskärp

Favoritfärg på kläder? - Räknas skor som kläder?
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? - myckeeeeettt
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? - Olika beroende hur mycke pengar jag har, men mer än vad jag har råd med
Skolväska just nu? - Svärtfrans väska som jag köpte i förrgår

Har du rosa kamouflage-kläder? - nej med har faktiskt haft haha
Tatueringar du har? - nej
Piercingar du har? - öronen typ
Har du glasögon? - japp

Hur ser din plånbok ut? - stor svart
Din perfekta Pizza? - Vesuvio lagon varm med liiiite tjok botten inte fettifgåäckel rinnig å massa med ostbubblor mmmmmh ^^
Randigt, rutigt eller blommigt? - Blommigt
Favoritårstid? - Höst :)

Favoritmat och dryck? - pizza å fanta exotic
Favoritdjur? - vovve
Favoritparfym? - massa men nu diamonds av armani
Favoritämne i skolan? - Hotell

Favoritsysselsättning? - vara med mina sötnos vänner
Favoritbyxor? - tights
Favoritartist/grupp? - Britney spears kanske :)
Gillar du när det åskar? - neeeej

Vad är syftet för "nej"?  - vill inte
När ska du festa nästa gång? - ingen aning
Vad köpte du senast? - en bh och ett hårban igår
Hur mycket pengar har du? - just nu . minus 20!

Hur svarar du i telefonen hemma? - Med mitt namn
Hur svarar du i mobilen? - halloo :)
Vem ringde du senast? - Mamma
Senast kramat? - Mamma

Senast pussat? - Inez min vovve :D
Senast hånglat med? - de är lite tort på den fronten
Sov du ensam inatt? - ne med tina
Vem sov du hos senast? - Tina :)

Vem sov hos dig senast? - Monica :)
Varit på dejt den senaste månaden? - nej
Blivit slagen den senaste månaden? - nej
Nämn något som gjorde dig glad förra månaden? - Beka :)

Vad gjorde du kl 08 imorse? -  Sov
Vad gjorde du för 15 min sedan? - gjorde de här
Det sista du sa högt? - Den här?
Det senaste någon sa till dig? - Jag höre en ny låt med henne för någon dag sen

Vad ha du druckit idag? - vatten, äppel juice
Vad var det senaste du åt? - Biff med pasta
Vad är det för färg på din ytterdörr? - vit
Vad är det för väder hos dig nu? - Soligt :)

Godaste glassmaken? - Blåbär
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - ja:)
Sover du tungt? - Aaa
Drömmer du mardrömmar? - ja

Trivs du med ditt jobb? -  aa
Favoritklädsel? - uppklädd
Vad ser du om du tittar till höger? - min grannes hus
Vad gör dig glad just nu? - att jag kan sova länge imorgon :)

Vad ska du göra härnäst? - vet inte..slappa
Humör just nu? - helt ok
Favoritgodis? - choklad och såna där haribo persikor
Hur många kuddar sover du med? - Fyra när jga somnar en när jag vaknar:P

Morgon eller nattmänniska? - natt
Vad är viktigast för dig? - mina vänner å min familj
Är du kittlig? - ibland haha
Snarkar du? - bara när jag  är förkyld

Stjärntecken? - Skytte
Äckligaste insekten? - Är spindel en insekt?
 Stökigt el välstädat? - stökigt
Längtar du mest efter just nu? - vet ej

Vad hatar du mest just nu? - Att bo ute på landet
Om du fick väcka någon från de döda, vem skulle det vara? - vet ej
Vad väntar dig om 10 år? - den som vet..
Vad luktar du nu? - mig

Saknar du någon nu? - ja
Använder du icq eller msn? - msn
Har du några högklackade skor? - aaa:)
Har du blivit hotad via telefon? - ja

Goth eller pop? - pop
Vill du ha barn? - aa 1 eller 2
Hur ofta loggar du in på helgon? - helgon?
Längtar du till din nästa födelsedag? - jaaaaaaaaa vill bli 18!!

Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är?
- ja
Har du rakat dina ben någon gång? - ja
Skulle du kunna ha silikonbröst? - aaa
Jag älskar? - mamma :)

Jag hatar? - en
Är du snäll? - aa
Är du blyg? - ibland
Tycker du att du har fin dialekt? - ja de tror jag väl :P

Ögonfärg? - mörkbrun
Syskon och deras ålder? - Jocke 14, Saga 8(9 i dec), Jennifer 3(4 i nov) .
Favoritdag i veckan? - fredag/lördag
Hårfrisör? - mamma:P

Klädaffär? - många
Skola? - Ekenbergska
Klass? - HR2
Trivs du i din klass och skola? - Ja :) mupp skola menmen

Värsta ämne? - SYYYLVIAAAAAAAAA
Tycker du om fester? - ja:)
Tycker folk du är snygg? - vet ej
Är du en gottegris? - höhö ja

Är du modig? - nej
När drack du sprit senast? - helgen efter midsommar typ?
Har du använt någon hårprodukt idag? - nej
Hur många speglar finns i det rum du är i nu? - inga

Har du bråkat med någon idag? - nej
Dricker du alkohol? - ibland
Har du åkt fast för snatteri någon gång? - aldrig
Umgås du med dina klasskamrater efter skoltid? - ja

Vad har du för planer till helgen? - pappa
Gillar du dokumentärer? - vissa
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? - 18
Cigaretter då? - 18

Borde man få röka på pubar? - nä
Brukar du plocka upp hundskiten när du rastar hundar? - nej haha
Är 50 cent bra? - naaae
Har du kvar dina barndomsskivor? - jaa Spice Girls for life!! haha

Brukar du bada i sjöar om somrarna? aa
Min dröm i livet? -
Rekommendera en låt? - Kat deLuna feat. Lil wayne - Unstoppable
En film? - scarface

Vem får en kram? - den som vill :P
Vem får en puss? - Mina favoriter
Brukar du läsa horoskop? - Ja
Sprit, cider, vin eller öl? - IIINTEE öl

Kan du baka bullar? - aa
Bläck eller blyerts? - Rött/Rosa Bläck
Sängstorlek? - Dubbel
Müsli eller corn flakes? - Flakes

Vad åt du till frukost? - smörgås
Hur ser du ut idag? - sliten
Vad såg du senast på tv? - Barnprogram
Vem såg dig senast naken? - Duschen
 
Vem såg du senast naken? - hemlis hihi
Har du besökt Pajala? - vad är pajala?
Vad innehåller din favoritnattmacka? - ost smör o salami
Tycker du om din pappa? - a
Ger du pengar till lodisar? - ibland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0